Vipmar Tour

OGÓLNE:

1. Firma Vipmar Tour zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby podróż przebiegła w sposób spokojny i bezpieczny.

2. W sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki jesteśmy do Państwa telefonicznej dyspozycji przez całą dobę – 7 dni w tygodniu.

3. Przewoźnik zapewnia nieodpłatną pomoc przy obsłudze bagażu lub pomoc przy wsiadaniu/wysiadaniu z pojazdu (np. osobom starszym lub dzieciom) na czas trwania całej podróży.

REZERWACJA:

4. Rezerwacje przejazdu przyjmowane są wyłącznie przez biuro firmy – drogą telefoniczną lub mailową.

5. Obowiązkowe potwierdzenie rezerwacji odbywa się drogą telefoniczną na dzień przed zaplanowanym wyjazdem.

6. Pasażer ma prawo do rezerwacji określonego miejsca w pojeździe na czas trwania całej podróży. Opcja jest płatna (20 zł/5 euro) i wymaga wcześniejszego kontaktu telefonicznego z biurem.

7. Vipmar Tour ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji Pasażerowi, gdy istnieje uzasadnione przypuszczenie, że znajduje się w stanie nietrzeźwym, po spożyciu środków odurzających lub zachowuje się agresywnie i nieprzyzwoicie.

8. Anulacji rezerwacji i zmiany daty przejazdu można dokonać wyłącznie kontaktując się drogą telefoniczną z biurem firmy. Rezygnacja i anulowanie rezerwacji u kierowcy nie są wiążące.

9. W przypadku braku kontaktu lub braku anulowania rezerwacji przez Klienta – w dniu wyjazdu, firma Vipmar Tour zastrzega sobie prawo do uruchomienia procedur wiążących się ze ściągalnością całości opłaty za przejazd.

PODRÓŻ:

10. Vipmar Tour nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z przyczyn niezależnych od przewoźnika (utrudnienia w ruchu, czynniki atmosferyczne, awaria pojazdu itp.).

11. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmiany godziny przyjazdu i dojazdu, wcześniej konsultując lub informując o tym Pasażera.

12. W czasie podróży obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu oraz używania środków odurzających.

13. Kierowca ma prawo zażądać opuszczenia pojazdu w przypadku, gdy istnieje uzasadnione przypuszczenie, że pasażer: znajduje się w stanie nietrzeźwym, zachowuje się w sposób uciążliwy dla kierowcy lub innych pasażerów, nie posiada wymaganych przepisami ważnych dokumentów stwierdzających jego tożsamość, dopuści się wykroczeń celno-dewizowych.

14. Podczas podróży Pasażer ma obowiązek zapięcia pasów bezpieczeństwa oraz zobowiązany jest do przestrzegania poleceń i zaleceń kierowcy.

15. Za zanieczyszczenia i uszkodzenia pojazdu przez Pasażera pobierana będzie opłata na rzecz kosztów czyszczenia pojazdu lub naprawy uszkodzonych części. W celu zabezpieczenia ściągalności tej kwoty kierowca może zatrzymać bagaż jako kaucję oraz zażądać pisemnego zobowiązania zapłaty Przewoźnikowi za wyrządzone szkody.

BAGAŻ:

16. Dopuszczalny bagaż dla każdego Pasażera to: 2 małe torby/walizki (wymiary: 60x40x20cm) + bagaż podręczny lub 1 duża walizka/torba (wymiary: 80x50x30cm) + bagaż podręczny. Łączna waga bagaży nie może przekroczyć 30 kg.

17. Bagaż podręczny - Pasażer ma prawo zabrać ze sobą do przedziału osobowego pod warunkiem, że nie zmniejszenia on komfortu podróżowania innym pasażerom.

18. Nadbagaż jest płatny i możliwy do przewiezienia jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w biurze firmy. Cena za nadbagaż jest uzależniona od wielkości oraz wagi i jest ustalana indywidualnie.