Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdzesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania, jesli jednak nie uda Ci się znaleźć tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie,skorzystaj z formularza poniżej i wyślij do nas swoje pytanie.

  • 1 Jak mogę zarezerwować przejazd ?

    Rezerwacji przejazdu możecie dokonać Państwo dzwoniąc pod numer +48 510 48 08 08 lub za pośrednictwem naszego formularza rezerwacji on-line dostępnego tutaj. Przed dokonaniem rezerwacji prosimy przygotować dokładne adresy zawierające kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę i numer domu.

  • 2 Czy muszę potwierdzić przejazd ?

    Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom i dla Państwa wygody to nasi pracownicy potwierdzają Państwa przejazdy. Należy jednak mieć na uwadze, że brak potwierdzenia przejazdu dzień przed planowaną datą skutkuje anulowaniem przejazdu dlatego prosimy aby być pod telefonem na dzień przed planowanym przejazdem. Również Państwo możecie potwierdzać swoje przejazdy dzień wcześniej kontaktując się z nami telefonicznie lub przez maila na adres biuro@vipmartour.pl

  • 3 Kiedy jeździcie ?

    Nasze przejazdy odbywają się codziennie zarówno z Polski do Niemiec jak i z Niemiec do Polski.

  • 4 Ile bagażu mogę zabrać ?

    W cenie biletu można zabrać 30 kg bagażu do luku bagażowego oraz bagaż podręczny. Zabranie większej ilości bagażu wiąże się z dopłatą która jest uzależniona od całkowitej wagi i rozmiarów bagażu. O dopłacie do nadbagażu i ewentualnej możliwości jego zabrania decyduje kierowca podczas zabierania pasażera z miesca rozpoczęcia podróży.

  • 5 W jakich godzinach jeździcie ?

    Nasze przejazdy co do zasady odbywają się w godzinach popołudniowych zarówno z Polski do Niemiec jak i z Niemiec do Polski. W celu uzyskania dokładniejszej informacji na temat godzin wyjazdu z Twojej miejscowości skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 510 48 08 08

  • 6 Czy są przesiadki ?

    Tak. Przesiadki służą temu aby Państwa podróż przebiegła w najkrótszym możliwym czasie. Jest to proces prosty wygodny i szybki. Nasi kierowcy wskazują Państwu samochód którym będziecie kontynuować podróż a Państwa bagażem zajmują się samodzielnie. Przesiadki odbywają się w Gliwicach.

  • 7 Czy busy jeżdżą z adresu na adres ?

    Tak. Naszych pasażerów odbieramy z adresu podanego przy składaniu rezerwacji i zawozimy pod wskazany adres.

  • 8 Czy moge zarezerwować konkretne miejsce w busie ?

    Tak. Podczas zamawiania przejazdu poinformuj naszego pracownika, że interesuje Cię rezerwacja konkretnego miejsca. Koszt rezerwacji to 5 EURO / 20 PLN

  • 9 Z jakim wyprzedzeniem muszę rezerwować swój przejazd ?

    Nie ma ograniczeń co do wyprzedzenia z jakim należy składać

  • 10 Skąd mam wiedzieć o której przyjedzie mój bus?

    W dniu wyjazdu nasi kierowcy kontaktują się z Państwem z dużym wyprzedzeniem i na bieżąco informują o dokładnej godzinie odjazdu z Państwa lokalizacji.

  • 11 Jak mogę zapłacić za przejazd ?

    Opłaty za przejazd można dokonać na kilka sposobów. U kierowcy podczas wsiadania do busa gotówką w PLN lub EURO. Przedpłata przelewem na konto firmowe w PLN lub EURO. Link do ekspresowych płatności wysyłany Państwu smsem przez naszego konsultanta podczas dokonywania rezerwacji.

Zadaj pytanie